2009年3月23日 星期一

看 中 医

 


我老公住院期間,我 買了好多有関癌症書回來參考


    我 看過 郭岳峰 医師本著作 《戰勝腫瘤》,便同老公去找他看病  


      我老公由2月2日開始每星期便去看二次中医,


      每天都要煲中藥,早晚都飲一碗,效果都幾好



而每天早上 5時半我便陪他去做郭林氣功


       我見他行一小時己經好疲倦,但他都好勤力


   每天都好有恆心咁做,見他精神好佐,


   他自己睇書學,都唔知D位正唔正確


       所以我便上D BLOG友問他們去那裹學


    又想買郭林氣功 DVD回來給他看 吓


     又見 blog友去八鄉學,他都想去學吓


 2月6日見放射医生,醫生話要做30次電療


  要在2月26日開始,由星期一至五做電療


到今日己做佐 18次了,他開始口好乾


      郭醫師叫我用梨同蘋果煲水給他飲,效果幾好    


       胃口就比較差小小,但他又唔可以飲速癒素


    因手術後對奶敏感,飲佐幾包都肚瀉


    我都擔心佢唔夠營養,所以加蔬果汁



4 則留言:

  1. 慢慢嚟! 唔好急! 做電療一定係口乾及無晒胃口架!
    煲多 d清潤湯水比佢飲啦!
    [版主回覆03/25/2009 07:22:00]多謝 関心

    回覆刪除
  2. 你好
    你先生練郭林氣功
    是否真的有師傅教授
    不要看DVD來練
    因有很多細節是要留意
    如未學郭林功
    亦可入  八鄉  學氣功
    那裏有一大群志同道合的學友
    大家可以互相交流及鼓勵
    如要資料可告知我
    [版主回覆03/25/2009 14:18:00]好多謝你留言!佢係睇書自學,沒有師傅教授
    如要學郭林氣功,可以去那裹學呢!
    如去八鄉我住沙田會唔會好麻煩呢?

    回覆刪除
  3. 你好呀,我想問下郭醫師係講廣東話定普通話?我幫爸爸book左星期一呀!唔該哂!

    回覆刪除
  4. 你好!郭醫師係講國語的,請問你爸爸也是患癌症嗎?

    回覆刪除