2010年1月4日 星期一

打發時間

最近因不想兒子和女兒擔心我,所以開始找些興趣班去學,


幾星期前報了兩個興趣班,一個是學攝影,一個是麵粉花班,


積琦蓮也有興趣去學麵粉花班,所以上星期便加入,剛上第一堂,


都幾好玩,老師教做盆桔,每人要做大葉100片,小葉50片,新年


假期便和積琦蓮在家做大葉、小葉,兩人要做300片,兩天便做完。


 


星期四就學攝影,攝影就和維維一同去學,我從未學過,星期四才上


第一堂,到時才知學些什麽。


又想報讀國畫同書法班,希望將時間填滿,不用去想得太多,


但無論我幾忙,腦裏不停的想着我丈夫,實在好掛念他。


11 則留言:

  1. 時間的確可以用學習或上班來消磨. 但掛念的情緒卻無時無刻存在.
    現在我就是要學懂與掛念情緒同活.
    您是否還時常去探您丈夫呀? 我則平均1個月去3次.
    [版主回覆01/05/2010 14:32:00]我多數星期六或星期日去探我丈夫的,無規定幾多次,祇是想去便去

    回覆刪除
  2. 貓公主- 賴小姐2010年1月5日 清晨6:53

    非常好, 去學下野充實d ! 請問你去邊度學攝影??
    [版主回覆01/06/2010 11:13:00]早晨  我去工聯會學攝影架!

    回覆刪除
  3. ....我對攝影都有D心得,有機會研究下
     
    [版主回覆01/06/2010 11:15:00]我還未上堂,請多多指教

    回覆刪除
  4. 你一對子女真係好懂事, 好乖, 好孝順!
    [版主回覆01/06/2010 11:29:00]係呀!他們都好辛苦,又要工作,又要擔心我

    回覆刪除
  5. 貓公主- 賴小姐2010年1月5日 晚上7:16

    我都有興趣去學攝影, 又實在安排唔到時間, 因為一星期三晚要兼職, 一晚去上香薰堂(都係工聯會!), 星期六日都想在家休息 你學左就可以同大家分享下
    [版主回覆01/06/2010 11:37:00]你好勤力喎!兼三晚職,攝影好難報好多人學,大圍都有開班,下季可去報呀!

    回覆刪除
  6. 學多哋嘢又可以擴闊視野,培養興趣,真係好好。時間許可,我都想報一些課程學吓嘢﹗
    [版主回覆01/07/2010 16:37:00]學吓嘢都幾好架!
     

    回覆刪除
  7. Winnie: 很久沒來探妳喇. 因我的工作太忙. 只有時間去打自己的網誌已經很好了. 呵呵. 很對不起. 見妳學習很多東西. 是好事. 不過記得不要令自己太累呀. 學攝影好呀. 到時拍多點靚相比大家欣賞哩. 我鐘意睇相架. ^^ 祝您新年快樂. 身體健康.
    [版主回覆01/07/2010 23:38:00]真係好多謝你呀!咁忙都黎探我,知你攝影好叻!到時教吓我
    祝你身體健康,事事如意

    回覆刪除
  8. 學攝影和麵粉花也夠忙呢!
    暫時報兩個課程冇咁累嘛!!!
    慢慢嚟~加油
    [版主回覆01/08/2010 14:22:00]忙D可以唔駛咁唔開心,多謝你關心

    回覆刪除
  9. Winnie的思念一定都是美好的回憶,這也是一種福分呢!利用時間去充實自己,將最美的回憶埋在心中。
    [版主回覆01/09/2010 12:04:00]Ping好多謝你咁有心,咁忙都來留言,希望有機會跟你學做袋

    回覆刪除
  10. Winnie, 多謝你在我那裡留言呀。 我諗要經歷過的人才明白你的感受,當年我都係好似你而家咁,心愛的人離開了,我覺得參加興趣班是有幫助的,學自己喜歡的東西,做做手作,係可以忘記唔開心嘅野,得閒去我度傾下計丫。
    [版主回覆01/13/2010 11:26:00]多謝你對我支持,祇有同路人才會明白感受,我遲些會到你那處學麵粉花,我會多D去你度找你傾 下計,你也要多D來傾吓呀!

    回覆刪除
  11. 我以前也學過麵粉花,現在有時也教自己學生做,由無至有,挺有成功感的~~~~
    [版主回覆01/20/2010 11:22:00]有心機學都幾有趣,又可打發時間。

    回覆刪除