2010年2月2日 星期二

傷感

時間過得眞快,又到新年了,家家都在預備過年東西,但我今年什麽都不想做,

過年係我最難過日子,丈夫離去差不多四個月了,心情依然傷痛,常常都在想

念丈夫,近日心情極壞,往年年尾都和丈夫周圍去辦年貨,和一齊整理屋企,

好繁忙好開心,但到現還沒心情去整理任何東西,想到每年都一家人開開心心

咁過年,但今年就好不開心,每逢時節都好傷心。

以前每天早上和丈夫一起去行山,飲茶,行街,好開心,但如今每天都祇得自

己一個人,行到上山一些朋友問起我丈夫,眼淚便湧了出來,因以前每天都是

二人一同去行山飲早茶,他們見小了一個便會問,好傷心。

12 則留言:

  1. 觸景傷情係難免呀 , 思念傷痛眼淚 亦屬正常, 唔緊要, 一切從心 , 個心舒服, 做唔做都無所謂. 我今年都打算係避年. '有愛就有痛', 但係緊記注意自己身體同心理. 身體同心理如果真係唔多妥, 唔好逃避, 一定要尋求協助, 知道嗎!!! 記住還有我同您一齊行緊呢條咁難行的路... 共勉之.  祝福您.
    [版主回覆02/03/2010 17:15:00]多謝關心,暫時還可以,祇是心情好壞,可能大喊幾場會舒服D,你最近有沒有去寶福山探你老公呀!我上星期剛去

    回覆刪除
  2. 和你心情一様,在教會小組各人談分享2009年,我是最後一個講,其實很不想講, 一開口只說了:[2009年真係太多事發生]腦裹湧現全是哥的畫面,之後便泣不成聲! 很難!真的很難不想他! 現我只能靠主得力,難過時禱告會好好多!Winnie 我們一起振作吧!祝福您和家人
    [版主回覆02/03/2010 17:28:00]總之就係好傷心同心痛,我今早又俾人問到,喊到收唔到聲,今年係最痛苦嘅一年。

    回覆刪除
  3. 唔好唔開心,仲有我哋關心你。傷感的日子好快會過去。
    [版主回覆02/04/2010 23:13:00]好多謝你關心,始終都好想念我老公

    回覆刪除
  4. 係呀,有時別人問到會觸動傷感!
    但那是自然的,漸漸便會慢慢適應的!
    [版主回覆02/04/2010 23:27:00]每次朋友問到都流淚,行到平時常去地方都會好傷心,始終都放不下,希望曰子久了會好些

    回覆刪除
  5. 傷痛是需要一點時間去淡化,要慢慢適應,記得要保重自己呀!
    [版主回覆02/05/2010 23:39:00]多謝你關心,希望時間可以療傷啦

    回覆刪除
  6. 跟第二隊囉,咁就少人問啦…
    到依家我總係唔知你地兩個係邊個?可能我對認人低B一D。我剛去功場時識的依家剩番我自已一個返。其他唔知點,總之有好多個以前成日出黎飲茶的,唔見幾個月,打電話去唔係無人聽就係話走左…真係心有戚戚然咁。朋友都係咁難過,何況失去另一半的傷痛真係100%的壓力。
    努力D啦,最難捱係第一年架…揾D精神寄托啦。例如去讀多個學位!
    [版主回覆02/05/2010 23:14:00]其實有冇人問都會好傷心,只不過當別人一問眼淚就忍不住湧出來,傷心根本沒法隱藏。相處了幾十年,日日朝夕相對,怎可能那麽容易放得低呢?
    你應該未見過我,因為之前你於我個blog留過言,我老公見到你寫的內容和影的相,知道了你是誰。每次我陪老公入八鄉在門口遇到你,我老公都會告訴我這個便是 atcmkt師兄,所以我才好像認識你。

    回覆刪除
  7. 身同感受,傍人好難明白我們的心情
    [版主回覆02/06/2010 00:30:00]只有同路人才明白心底傷痛

    回覆刪除
  8. 身同感受 希望你睇开o的 我的另一伴也是天天强颜欢笑 我都好担心她往后日子点过
    [版主回覆02/08/2010 16:38:00]其實真係好傷心難過,我都好想跟他生死相随,奈何命運不到我安排,只有默默承受痛苦。
    你也要好好養病,不要太担心,多D時間和她傾談,好好珍惜每一天,只有等神安排,人生就是這麽無奈

    回覆刪除
  9. 我和我的另一半,早已學會珍惜對方....因為一同經歷過....捱過....傷心過....仲有係大家都一把年紀喇!
     
    [版主回覆02/09/2010 15:36:00]我和我老公都好珍惜對方架,因我倆感情好好,祇要可以生活在一起,實在太幸福了,所以對佢特別思念,可惜佢離開咗我,無奈。
    你地學會珍惜對方,一定好幸福快樂!祝福你倆

    回覆刪除
  10. 親愛的WINNIE,
    我是亞耀的"BLOG"友....也是一個"癌症"患者......希望妳可以"LET GO"啦~~!Don't be so sad....I know it is not easy.......Cheer up~~!新年快樂~~!
    God Blessing you~~!
    臭四
    P.S.
    另外,是題外話,請問可否教我點樣轉個"BLOG"既版面".....與及有沒有關"BLOG"教學的WEBSITE或資料給我去參考呢?
    因為我是為了一個已去逝的血癌朋友既"選願"去開始學寫"BLOG"的.....因她鼓勵我...而且我個"BLOG"是好幫我"SET"的.....她是我的好戰友....為了她....我一定會努力的.....唔該晒先...若果有這些教人轉版面..."BLOG"教學資料.....請告訴我知....好嗎?THANK YOU.......BE HAPPY.....:)
    [版主回覆02/10/2010 19:41:00]多謝到訪!同多謝關心,都祝你身體健康,新年快樂!
    下面嘅網址可以幫到你
    http://help.cc.hk.yahoo.com/cp_info.html?product=Blog

    回覆刪除
  11. Dear Winnie,
    Thanks for your prompt reply and thank you so much you gave me the information.....take care of yourself.....:)
    Life must go on....do not always so sad....just have a cry in sometimes only....:)
    Trust our GOD....as you can meet your husband in the heaven in one day.
    He shall want to see you happy...be happy la....:)
    God Blessing you in everyday...:)
    June
    [版主回覆02/10/2010 20:16:00]多謝!希望可以幫到你
    我一直都好掛念著我丈夫的

    回覆刪除
  12. Dear Winnie,
    我一定知道妳的感受.....因我家姐也是在一則交通意外喪生的....而咁多年來我親眼"目送"過10位同我一起"與癌共舞"既好戰友一個又一個離開我....那一種"心痛"....我是明白也體會到.
    不過,如今要學習"LET GO"啦...~!知嗎?.....妳丈夫一定是希望看到妳快活地生存下去....一如我每位好"姊妹".....她們都想我繼續努力活下去一樣...對嗎?
    我們彼此代禱....開心些吧~~!多謝妳肯教我....主耶穌愛妳的.
    JUNE上

    回覆刪除