2011年10月17日 星期一

怎樣解讀

昨天上午看創富坊,見請來專家分析員在高談闊論,在我記

憶中,上個星期跌市時,個專家一路叫
人沽內銀股,農行是

其中一隻,怎知第二天匯金公佈增持國有四大銀行,開市後

就一路升,
到今天也沒怎麼回過。

有觀眾問他怎麽看匯金增持農行(1288),他解讀滙金增持

內銀股他總覺有問題,因可能銀行情況
一定好壞,所以匯金才

會托住,但為什麽不想想匯金覺得內銀股跌得多,抵買呢?

而且佢業績
有增長,祇是近期因歐債問題,所有大行也叫人

沽內銀股,但四大銀行是國內銀行,中央一定
支持,

不會讓銀行出事吧!

但看股權變動,又見好多大行增持四大銀行,他們講同做在背

道而馳,一眾散户沒自己去
分析,祇聽大行叫沽便沽,轉頭

大行就自己買,那你覺得大行佈告可信嗎?

10 則留言:

  1. 我一直以來都是做興<大行>相反的行動....! 信佢地實慢佢地一步....死定
    [版主回覆10/18/2011 10:58:19]冬日 Winter你好!看來你是一個精明嘅投資者喎!

    回覆刪除
  2. 個市都係靠啲大行造出黎架啦,盲目跟隨,肯定死梗!
    [版主回覆10/18/2011 19:12:03]但是也有很多散户會跟大行買貨架!

    回覆刪除
  3. 股票我損手爛腳不敢再掂啊
    [版主回覆10/18/2011 23:36:35]係呀!咁咪冇仇報囉!

    回覆刪除
  4. 我覺得依家個市係同佢鬥長命囉!he~he~
    [版主回覆10/19/2011 12:00:05]shirley你好!鬥長命都要買有實力嘅股喎!不要和細價股鬥長命呀!可能血本無歸架!

    回覆刪除
  5. 世上沒有便宜餐, 一定要增進自己的知識, 唔好靠人話你知, 自己做了分析, 即使是輸也甘心!
    [版主回覆10/19/2011 12:34:53]袁靚太你好!但都有好多人,唔原意自己去分折的

    回覆刪除
  6. winnie午安,專家之言若全入信,不扮蟹者稀矣!
    [版主回覆10/19/2011 16:13:47]閒庭先生你好!專家有時也說謊,最好自己分析,對嗎?

    回覆刪除
  7. 我而家玩短線,但都係輸多!
    [版主回覆10/21/2011 16:01:49]近期個市比較難炒!要好快手才可

    回覆刪除
  8. 老友記:終於今日見返您啦!
    [版主回覆10/21/2011 15:59:49]高興再見到你!

    回覆刪除
  9. ice may may 雪美美、子格格2011年10月21日 凌晨4:03

    Winnie: 你好! 股票太誘人也不傷人了! 暫時把它雪藏下先!
    [版主回覆10/22/2011 00:30:09]子格格晚安!祇要是實力股就不怕,總會回升的,要耐心点!

    回覆刪除
  10. 以我所知,在股票市場所有枱面的分析都是陷阱,我時時都講,一家大行幾百萬至幾千萬年薪請個分析師返來,所分析到真實的情況,有無可能無條件就講比你知呀!
    總之分析師話睇好,你三日至一個禮拜內就要睇空,分析師話睇淡,你就三日至一個禮拜後買進,贏面最少有八成.

    回覆刪除