2008年10月5日 星期日

黑芝麻

每天打開報紙,常常見到女士們想減肥,我也想,但總是事與願違,越減越肥,到現在我已不再想減肥了,祇想控制體重。


我大半年前開始將我飲食習慣改變,早餮吃三文治和飲玄米綠茶,中午我改吃麥片和菜,初期好唔習慣,因我用牛奶沖麥片,因為太稀不太好吃,後來我用臺灣出品榛果山藥意仁粉加黑芝麻粉,放在煑好麥片裏吃,好好味,又好香芝麻味,口感好好,最近我體重已好穩定,腸胃好佐,我發覺我頭髮濃密佐好多,頭髮有光澤,原來係黑芝麻功效,我看書講肥人多數濕重,所以我用山藥意仁粉來去濕,効果好好,大家防試吓,有意想到功效


原來常吃黑芝麻還能增加皮膚彈性


1 則留言:

  1. hi你好!首先多謝妳嚟睇我個 blog  希望以後多多指教
    呢部豆槳機幾好用,按一個掣攪掂晒
    每次可製豆槳 1.3L 都 OK 嫁
    [版主回覆10/13/2008 12:37:00]以後多D聯絡多謝

    回覆刪除