2011年2月20日 星期日

有點失落

昨天照常上麵粉花班,回到教室時,Miss說教室開到三月尾便結業,

因近期租金上升,她要將單位出租,因有好價錢,所以停辦,我又

要從新去尋找新導師,好唔開心,好辛苦才找到一個適合自己,

而她又有心機教嘅導師,但她又選擇結業,好可惜!

剛學了一年,記得一年前我決定學麵粉花時,便上網找尋,最終才找

到現在導師,但剛有小小進步,又要從新去找一個適合導師,再學

麵粉花。

近期心情都極差,每個節日都特別傷痛,每逢佳節陪思念,但在

新年前,更接到二個癌友離去消息,真好難過,好傷感!



12 則留言:

  1. 加油. ~~~
    [版主回覆02/21/2011 16:34:00]多謝!

    回覆刪除
  2. 貓公主- 賴小姐2011年2月20日 晚上9:31

    教室將個單位出租, 咁老師就唔教? 佢會唔會搵其他地方繼續教?? 我有個auntie 都係上個星期走左, 佢發現腸cancer, 事發到佢走都係2個月 人生都係無常, 要珍惜現在
    [版主回覆02/21/2011 16:34:00]暫時都唔會啦!租咁貴!

    回覆刪除
  3. 咁快原來你學了一年麵粉花,似乎你好有興趣,再找導師學啦!
    聽到病有離去消息,多少也會傷感!
    winnie隨緣啦,加油!
    [版主回覆02/21/2011 23:45:00]好導師好難揾架!真係好快又過咗一年了!其實樣樣都要隨緣嘅!祇是自己識講唔識做!始終都係好執着‧放唔開,多謝你!

    回覆刪除
  4. (Empty)
    [版主回覆02/23/2011 22:30:00](Empty)

    回覆刪除
  5. 學得咁好、真系會感到有點失落!
    [版主回覆02/23/2011 22:32:00]無辦法啦!為有慢慢再算

    回覆刪除
  6. 其實每次世界改變也是一個機遇,或者你可以找到更好的導師,或其他更有趣的課程呢~
    [版主回覆02/23/2011 22:37:00]你都講得有道理嘅!可能我又可找到更好的人和事!為有隨緣!

    回覆刪除
  7. 如果她還繼續教,你可以提議到她的家上堂,除非她唔想再教,就沒有其它辦法。
    [版主回覆02/23/2011 22:38:00]唔想再諗停一會先

    回覆刪除
  8. 唔好唔開心 la,加油呀!
    [版主回覆02/23/2011 22:41:00]唔會唔開心!祇是又要再揾,覺得煩啫!

    回覆刪除
  9. 真係要搵個好老師真係好難....
    問下你個老師...會唔會可以以其他方式再教你~~OR 睇下另外既老師邊個好D~~
    加油~~
    [版主回覆02/26/2011 09:59:00]多謝!停吓先,慢慢再揾!

    回覆刪除
  10. 唔好再傷感啦!要積極面對人生
    [版主回覆02/26/2011 10:00:00]總是非常掂記著他,沒法放下

    回覆刪除
  11. 我星期六由西環搬去銀禧了
    心情點呀!
     
    [版主回覆02/26/2011 10:12:00]恭喜你入得伙!搬去新屋同圍景色如何?放D家居相上blog俾大家睇啦!沙田好好住架!又方便又多嘢食,有冇去河邊放狗呀!我大多數時間都會去城市廣場吃飯的,如在沙田見到你,我會叫你,希望有緣相遇啦。 心情依然極差,希望遲些自己能放開啦!多謝你

    回覆刪除
  12. 「 網友團契 」 兩歲生日啦 !
    誠意邀請您出席
    一個充滿歡笑、愛與鼓勵的聚會
    「與你有約:同享生命之糧」兩週年團慶聚餐
    「與你有約:同享生命之糧」
    報名:        請直接按 報名 或於此網誌之回應欄留言,我們會個別聯絡你。
    截止報名:  3月10日 
    詳情:         參閱 網友團契 網誌  
      http://hk.myblog.yahoo.com/bloggeragape@ymail.com

    回覆刪除