2011年2月27日 星期日

行山東涌一大澳

星期四應網友 kamchoa 相約去行山,好多謝她常常約我,所以便試

吓看!早上九時便在東涌都薈城集合,由東涌消防局開始行去大澳,

一路沿海岸線行,沿途景色優美,行大約5小時到達大澳,在大澳

東方祇園吃午飯,午飯後便搭車回程,回到家裏已是傍晚7時了。

很久沒有行山了,以前丈夫未離去時,每星期我倆都會去行山的,

那天去行山希望可以讓心情好轉,怎知越行心情越壞,因一路行

想起往時同丈夫行山的情景,更是傷心,更懷念丈夫,雖然心情

沒法好轉,但都好多謝 kamchoa,好多謝你關心。

今次可能心情欠佳,拍的照片也差,希望下次再用心機去影。














炮仗花











18 則留言:

  1. D相影得好靚喎 ( 靚過我D),下次要向您請教、一齊再影過。
    [版主回覆02/28/2011 11:11:00]多謝你!我都是半桶水,影得不太好,有機會再一齊影啦

    回覆刪除
  2. 貓公主- 賴小姐2011年2月27日 凌晨4:43

    我都未試過行,要5小時 好多年前都去過東方祇園,食物都唔錯 多d去行下山都唔錯
    [版主回覆02/28/2011 11:12:00]有機會一齊行啦!食物都ok架

    回覆刪除
  3. 啲相影得唔錯喎、我都好喜歡行山‧有機會好想參與
    可惜我嘅休息日不是假日
    [版主回覆02/28/2011 11:14:00]有機會一齊行吓!都對身體有益

    回覆刪除
  4. 行山喺幾好架,行的過程回憶從前是很正常的。
    你試吓回憶從前之餘又多想現在還有的,好似你還有子,還有朋友,今次更有朋友與你同行,一切可以嘗試少想失去的多想得着的。
    [版主回覆02/28/2011 11:22:00]多謝你!所失的沒有任何可代替,我都會珍惜現時所擁有的,我都好多謝我仔女同朋友,常常陪我,希望慢慢可放下心中傷痛

    回覆刪除
  5. kamchoa很會關心朋友、 好難得
    [版主回覆02/28/2011 23:30:00]係呀!佢好好人架!

    回覆刪除
  6. d相都影得好靚,果段路難唔難行,有時間我都想去行吓﹗
    [版主回覆02/28/2011 23:32:00]好易行架!唔會辛苦,風景好好,有時間同朋友去行吓啦!

    回覆刪除
  7. D相影得都好靚呀,行山好呀!我想行都沒有時間,繼續努力行山,加油

    回覆刪除
  8. D相影得都好靚呀,行山好呀!我想行都沒有時間,繼續努力行山,加油
    [版主回覆02/28/2011 23:33:00]你最近好嗎?工作是否好忙呀!

    回覆刪除

  9.                               謝謝分享!
    [版主回覆03/01/2011 08:33:00]謝謝到訪

    回覆刪除
  10. 大奧~~太耐無去~~
    感謝分享~~妳有無去飲茶呀~~??,未知道間茶室重有係道無~~
    [版主回覆03/01/2011 23:04:00]你得閒去行吓啦!唔知邊間茶室喎!

    回覆刪除
  11. 熟口熟面喎,上年12月我也到過這些地方,winnie,雖然沒有見過你,但很想抱抱你 .............多謝kamchoa,你真好﹗
    [版主回覆03/01/2011 23:03:00]好多謝你咁關心我,下次有機會一齊行

    回覆刪除
  12. 全條路多唔多分差路,因為我係認路白痴,我驚唔知行左去邊道,所以點解想跟一d識途老馬去行山或者跟本地一天遊去行山。
    [版主回覆03/01/2011 23:06:00]全條路都好小分差路,好易行架!去試吓啦

    回覆刪除
  13. 今日心情點呀,星期四得唔得閒去西貢行吓、食吓海鮮好唔好呢?
    [版主回覆03/02/2011 09:01:00]哈哈!星期四你又做逃學威龍呀!唔去了我今天個人病病地,全身無力,下次吧!你玩得開心D啦!星期五要上堂嗎?可陪你吃午餐,老地方見!

    回覆刪除
  14. 哎呀、真係懶開就懶啦。今個星期係中大遊學週,所以本週放假,唔使返學呀 !所以唔入沙田啦。
    您點呀,係咪作感冒?不如去睇醫生,可能休息多D就會無事啦,多多保重,等我探吓下星期去邊度再話您知。
    [版主回覆03/03/2011 08:15:00]咁你玩得開心D啦!

    回覆刪除
  15. 唔好唔開心, 我相信你可以克服到嘅, 多d 行山, 身體健康, 人都開朗d 嫁, 我就冇咁好氣, 呢條路我都嫌太長!
    [版主回覆03/03/2011 08:17:00]kong 多謝你!你要上班、星期天帶埋囝囝一齊去行吓!親子樂!

    回覆刪除
  16. 妤呀﹗下次約埋我一齊行﹗
    [版主回覆03/04/2011 15:49:00]好呀!下次約埋你啦

    回覆刪除





  17. 離開了五個月,我終於返來啊!第一時間在家上到網,即問候大家....Yeah~


     
    好開心!我回來了!!
    [版主回覆03/04/2011 15:49:00]咪好囉!回家就可上網

    回覆刪除
  18. 行程都好豐富呢!
    [版主回覆10/28/2011 09:47:19]Kei早晨!相比你旅遊行程,這是小孩子去旅行呢?

    回覆刪除