2011年12月27日 星期二

看畫展




今天是假期,甘草約我去尖東文化中心看畫展,麥鍚忠

師生彩墨國畫聯展,不太多人,可慢慢欣賞。

























































                                                          
                                                       









39 則留言:

  1. 謝謝分享國畫!祝新年快樂!
    [版主回覆12/27/2011 23:16:15]城市農夫 晚安!祝新年快樂

    回覆刪除
  2. 火鳳凰自言自語2011年12月27日 清晨6:14

    很好的國畫分享!祝新年快樂!
    [版主回覆12/27/2011 23:17:36]火姐晚安!祝新年快樂

    回覆刪除
  3. 要慢慢地欣賞國畫.. 謝謝分享!!
    [版主回覆12/27/2011 23:18:49]小貓晚安,我也在學習中,祝新年快樂

    回覆刪除
  4. 大師國晝好靚 , 要慢慢學習欣賞 !!
    [版主回覆12/27/2011 23:20:54]太王晚安,山水畫好靚,我也在學習欣賞,祝新年快樂!

    回覆刪除
  5. 您真有修養,唔係個個都有心機睇水墨畫, 我以前都學過,但都放棄左:(
    [版主回覆12/28/2011 13:57:02]亞耀你好!我都是在學習中

    回覆刪除
  6. 說到水墨畫就想到詩人...
    最喜歡貓貓那張了!
    [版主回覆12/28/2011 13:58:15]YuZhong你好!謝謝光臨!

    回覆刪除
  7. 小時候,以為國畫山水一點都不像真,後來多看內地景觀,才知道山水畫其實也很像的呢~~
    [版主回覆12/28/2011 14:00:44]Ada你好!可能畫山水唔係個個畫得似架!

    回覆刪除
  8. winnie 早安,我喜歡那幅小貓..... 聖誕轉眼又過去了,祝新年進步,身體健康!
    [版主回覆12/28/2011 14:16:40]人總少不免會依於感情而對事物有所喜好呢,也有同感!
    [一休回覆12/28/2011 14:10:25]我喜歡這隻小貓是因為我小時候曾收養過一隻差不多樣子的.... 人總少不免會依於感情而對事物有所喜好呢.....
    [版主回覆12/28/2011 14:02:33]一休你好!小貓好似,但我就喜歡山水畫多D!都祝你新年進步,身體健康!

    回覆刪除
  9. 學生的功力看來也不淺啊. 多謝分享.
    [版主回覆12/28/2011 21:51:13]謝謝光臨!

    回覆刪除
  10. 謝謝分享! 喜第末四幅的鳥! 幾時你有份展? ~~~~~~ 節日快樂! 平安喜悅!
    [版主回覆12/28/2011 21:44:39]五才人你好!我都唔識畫畫,我祇喜歡看畫,我都有想過去學.祝你新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
  11. 我因為某種原因,暫停了學習8年的書畫.努力呀!
    [版主回覆12/28/2011 21:46:23]kit你好!你一定畫得好好啦!學咗八年

    回覆刪除
  12. 真係好美的作品,,過幾日就係2012年的新開始,又係時間回顧過去積極展望將來的好時機,多謝你的分享!! ~~ '''''''''' ~~~ 我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下 ~~~ ''''''''''
    [版主回覆12/29/2011 09:41:55]溫日繪早晨,稍後過去看看!

    回覆刪除
  13. 殷師奶 HeBi Yuen2011年12月28日 上午8:37

    牡丹好美好優雅
    [版主回覆12/29/2011 09:43:00]牡丹係最靚花!

    回覆刪除
  14. 早晨﹗winnie,新年快樂﹗
    [版主回覆12/29/2011 09:44:25]心雨早晨!大家都新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
  15. 看了使人心廣起來..祝你新年快樂,身體健康﹗
    [版主回覆12/29/2011 09:45:00]SaLLiE你好!大家都新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
  16. 我太座也是喜歡看畫展書展的,她寫得一手好書法,也是書畫愛好者。個人反而對這個興趣不大,我想我算是個老粗吧!
    [版主回覆12/29/2011 23:28:41]你太座咁叻,你有不同嘅興趣,你行山重叻.

    回覆刪除
  17. 畫山水不是工筆畫,畫出境境就够了。我是老粗,師妹看的這個是什麼派的?
    [版主回覆12/29/2011 23:31:13]師兄晚安!我是門外漢,祇是喜歡欣賞。

    回覆刪除
  18. 好鍾意猫仔個幅 :)
    祝您﹕ 新年快樂,身體健康,happy happy
    [版主回覆12/29/2011 23:32:33]wan晚安!祝你新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
  19. 回來了, 不過病到死死下, 由旅程前一晚開始病到而家都未好!!! 祝你新年日日都要身體健康啊!! 有健康先有得四圍去!!!
    [路過蜻蜓回覆12/29/2011 23:39:27]病住咁玩囉,影了不算太多相,因為好攰,已睇醫生喇!
    [版主回覆12/29/2011 23:36:01]蜻蜓晚安!咁好唔好玩呀!有冇影好多相呀!快去看醫生,大家都要身體健康!

    回覆刪除
  20. ice may may 雪美美、子格格2011年12月29日 凌晨4:43

    我喜歡第一幅,小瀑布有動感!2012 Happy New Year!!!!
    [版主回覆12/29/2011 23:54:20]子格格晚安!我也最喜歡第一幅,祝新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
  21. 活潑的雀鳥戲水圖,很生動呢!果然名師高徒。
    [版主回覆12/29/2011 23:40:47]閒情晚安!花同烏都好靚,祝新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
  22. (¯`♥´¯)
    .*•.¸.•*(¯`♥´¯)♥
    ...✰...'*•.¸.•*
    我祝你新的一年事事如意, 健康快樂啊!(¯`♥´¯)!
    [版主回覆12/30/2011 14:55:28]win win 夫人你好!都祝你新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
  23. winnie早晨!~◥██~多謝妳!
    ……◇福
    ……◇福福◇
    ……◇福福福◇
    ..…◇福福福福◇
    .....◇福福福福福◇
    ……◇福福福福福福◇
    ……◇福福福福福福福◇
    ……◇福福福福福福福福◇
    ……◇福福福福福福福福福◇
    ◥█||██||██|██||█||██|█||█|███◤
    ~◥███|███████████||█|█◤~~
    ~~◥█████████|█|█|█|██◤ ~~
    ~~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~~~
    ~~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~~~
    滿船載福換新歲~好運齊來歡樂隨
    ✩║║✩預祝大家新年快樂✩║║✩
    [版主回覆12/30/2011 14:57:39]閒庭先生午安!多謝你,祝新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
  24. ♡♡早晨. ♡♡...人間有情.處處溫暖..讓愛常互送..¸¸¸¸¸¸♡♡ 祝福您 ♡♡¸¸¸¸¸¸ Happy New Year ೋღ❤ღೋ
    [版主回覆12/30/2011 14:58:42]kitty你好!歡迎光臨!祝新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
  25. winnie,很好的分享呀!
    您會明晚出外倒數嗎?祝新年身體健康、快樂!
    [版主回覆12/30/2011 14:59:58]包大人你好!唔會去倒數我怕人多,祝新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
  26. 我喜歡第一幅和貓貓那幅,好生動呀!
    [版主回覆12/30/2011 15:01:18]包大人午安!二幅我都喜歡。

    回覆刪除
  27. 我喜歡花朵那一幅,
    Winnie 新年快樂 ~
    [版主回覆12/31/2011 00:28:07]angie你好!花都好靚,祝新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
  28. 渡鹰河 Yahoo 香港2011年12月30日 凌晨3:04

    多謝到訪 !

    回覆刪除
  29. 祝你新年快樂,身體健康!
    [版主回覆12/31/2011 20:55:30]Sandy你好!祝新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
  30. ⋱★⋰⋱★⋰⋱朝氣勃勃迎新歲⋰⋱★⋰⋱★⋰
    ⋱★⋰⋱★⋰⋱好運齊來歡樂隨⋰⋱★⋰⋱★⋰
    ⋱★⋰⋱★⋰⋱去年災劫烟雲散⋰⋱★⋰⋱★⋰
    ⋱★⋰⋱★⋰⋱來日美景奮力追⋰⋱★⋰⋱★⋰
    ♫•*¨*⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰
    ░░░░█░█ █▀█ █▀█ █▀█ █░█░░░░
    ░░░░█▀█ █▀█ █▀▀ █▀▀ ▀█▀░░░░
    ░░░░▀░▀ ▀░▀ ▀░░ ▀░░░.▀░░░░░
    █▄░█ █▀ █░█░█░█░█ █▀ █▀█ █▀█
    █░██ █▀ █░█░█░▀█▀ █▀ █▀█ ██▀
    ▀░░▀ ▀▀ ░▀▀▀░░░▀░ ▀▀ ▀░▀ ▀░▀
    ♫★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★♫
    ░░████▓░████▓░░░█▓░████▓░░
    ░░█░░█▓░██░█▓░███▓░█░░█▓░░
    ░░░░░█▓░██░█▓░░░█▓░░░░█▓░░
    ░░░█▓░░░██░█▓░░░█▓░░█▓░░░░
    ░░██░█▓░██░█▓░░░█▓░██░█▓░░
    ░░████▓░████▓░░░█▓░████▓░░
    [版主回覆12/31/2011 20:57:29]閒庭先生晚安!好多謝你詩,祝新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
  31. 2012 年....快快樂樂又一DAY , 嘻嘻哈哈又一年....開開心心又一世....哈哈哈哈 2012年見呀.......新年快樂 ^O^happy new year ^^
    每一幅都好靚,我特別喜歡貓那幅,可能我是加菲貓^^
    [版主回覆12/31/2011 20:59:05]你喜歡貓貓,祝新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
  32. ♡♡.午安呀.✰*•.¸(¯`♥´¯).¸.•*♥.2012年就到了.*•*♥*在新的一年裡*♥生活多姿多采*♥*•✰明天會更好..¸¸¸¸¸¸♡♡ 祝福您朋友 ♡♡¸¸¸¸¸¸ H░A░P░P░Y░ N░E░W░Y░E░A░R░♪ღ♪ ♡♡
    [版主回覆12/31/2011 20:59:54]Kitty晚安!祝新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
  33. ice may may 雪美美、子格格2011年12月31日 凌晨3:23

    ☆Happy New Year☆ to you!!!!
    [版主回覆12/31/2011 21:00:53]子格格晚安!祝新年快樂,身體健康!事事如意

    回覆刪除
  34. 你的藝術措手一樣巧妙,,與牆壁上的畫相映照呀,,謝謝分享,,祝你幸福快樂,,
    [版主回覆01/01/2012 15:17:21]謝謝光臨,祝新年快樂!身體健康!心想事成!

    回覆刪除
  35. 新年快樂啊, 希望新一年帶給你新的力量, 笑著迎著每一天!!
    [版主回覆01/01/2012 15:17:52]祝新年快樂!身體健康!心想事成!

    回覆刪除
  36. █▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█ 祝您們新年進步及開心愉快!♫♫
    █▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_*(^∇^),•*´¨​★•*´¨★
    [版主回覆01/01/2012 15:18:02]祝新年快樂!身體健康!心想事成!

    回覆刪除
  37. 踏入2012(•̀ᴗ•́)و ̑̑(•̀ᴗ•́)و祝新年快樂!大家也身體健康!
    [版主回覆01/01/2012 15:18:11]祝新年快樂!身體健康!心想事成!

    回覆刪除
  38. 欣賞國畫真有雅興, 祝新年快樂,身體健康!
    [版主回覆01/02/2012 14:42:13]kong你好!祝新一年幸福快樂!身體健康!

    回覆刪除
  39. 您喜欢那張?
    [yuenchongting回覆01/08/2012 21:30:45]我喜欢那小胖貓的神態:若有所思的!
    [版主回覆01/08/2012 18:34:35]你都有畫畫,你喜歡那幅呢?
    [yuenchongting回覆01/08/2012 10:29:05]飛瀑有氣勢有活力!值得學習!
    [版主回覆01/07/2012 21:46:24]yuenchongting晚安!我喜歡第一幅.

    回覆刪除