2013年9月13日 星期五

晚餐(2)




上星期六在積琪蓮家吃晚飯,結婚後積琪蓮喜歡煮飯,
 
剛和我位置對換了,我是個不想煮飯的媽媽,她變
 
了晚晚煮飯,難以置信。
 
今晚有香茅雞翼,豆腐蒸碎肉,蒜蓉炒韭菜,燜牛肋腩,
 
豆豉蒸黃立倉,還有女兒親手切的飯後果,樣樣都好味




 
 

 



 


丿







15 則留言:

  1. 得閑來參觀瀏覽下我們啦。

    回覆刪除
  2. 五個餸!佢真是喜歡煑。我家四個人我都祗是三餸一湯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀佢日日在研究煮什麼菜,我地三個人就把五個餸吃清。

      刪除
  3. 忘記說 :我今晚和太太二人,我買了豆腐和絞肉,剛好試做肉碎蒸豆腐。謝謝分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆腐蒸絞肉味道清清地,好健康!

      刪除
  4. 阮老師早晨,還未動手搬呢?

    回覆刪除
  5. 啊 終於成功啦。。。。。!!!

    回覆刪除
  6. 啊 終於成功啦。。。。。!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋山你好,可以再見到你,好開心,祝中秋節快樂!

      刪除
  7. 好好味喲,流晒口水!中秋快樂!

    回覆刪除