2013年9月2日 星期一

第一篇



最近完成的麵粉花,

有千日紅、香水百合、鬱金香以及雛菊。


8 則留言:

  1. "去接受我無法改變的事;赐给我勇氣去做我能改變的事"!
    真是最好的禱文呢!
    Winnie 好!新居建成了呀!先來道句喜!

    回覆刪除
  2. Winnie,都話叻女人比一般的叻男人更叻啦!一D都冇錯....hehe....恭喜您先!我好忙,但又唔知想點....唉!....

    回覆刪除
  3. 翔流早晨!唔明點解你恭喜我呢?

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 清虛早晨!你搬好了嗎?我都不知如何搬。

      刪除